Конкурс за длъжността НАЧАЛНИК ОТДЕЛ “Държавна собственост и устройство на територията” в Дирекция „АKРРДС” на Областна администрация Разград - Изтекъл
О Б Я В Л Е Н И Е
за провеждане на конкурс за назначаване на държавен служител
Областна администрация Разград, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служители Заповед № ЧР-22-04/06.03.2014 г. на Областния управител на Област Разград, обявява конкурс за назначаване на държавен служител при следните условия:
1. Конкурсът се обявява за длъжността НАЧАЛНИК ОТДЕЛ “Държавна собственост и устройство на територията” в Дирекция „Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост” на Областна администрация Разград.
Кратко описание на длъжността: Организация, управление и контрол на дейността по придобиване, актуване, отписване, управление и разпореждане с държавни имоти и вещи на територията на Област Разград.
2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: Висше
- Образователно - квалификационна степен: Бакалавър
- Професионален опит: 4 години или придобит ранг: ІІІ младши
- Предпочитана специалност: от професионално направлениеИкономика
- Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: компютърни умения за работа с MS Word, MS Excel.
3. Длъжността се заема по служебно правоотношение. За целта кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
4. Размер на основната месечна заплата за длъжността:
- Ниво на основната месечна заплата: 15
- Граници на основната месечна заплата за длъжността: от 400 до 1450 лв.
5.Компетентности, по които ще се оценяват кандидатите: Управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента (вътрешен/външен) и професионална компетентност.
6. Конкурсът ще се проведе на 2 етапа: тест иинтервю.
7. Необходими документи за участие в конкурса:
- Писмено заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 2на Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
- Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от НПКДС;
- Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копия от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации (при наличие на такива);
- Копие от документа за самоличност на кандидата;
- Подробна професионална автобиография.
Документите за участие в конкурса се подават лично от кандидатите или чрез пълномощник в срок от 09.00 часа на 10.03.2014 г. до 17.00 часа на 19.03.2014 г. включително в Областна администрация Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, етаж 8 – Гише за административно обслужване.
На информационното табло на 8 етаж в Областна администрация Разград се поставят: обявлението, списъка на допуснатите и недопуснатите до конкурс кандидати с датата, часа и мястото на провеждането на конкурса. Същите се публикуват на интернет страницата на администрацията http://www.rz.government.bgи в Административния регистър.
Длъжностната характеристика за конкурсната длъжност е на разположение на всеки кандидат при подаване на заявлението за участие на Гишето за административно обслужване.
За допълнителна информация: тел: 084/616 239 – Главен експерт “Човешки ресурси”.
СТОЯН НЕНЧЕВ
Областен управител